آزاد راه پردیس- تهران به آبعلی می‌رسد

سعید غفوری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تاکید انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در خصوص رفع گره ترافیکی ورودی شهر پردیس، پروژه ساخت ادامه آزاد راه به طول ۱۴ کیلومتر را با جدیت پی گیری می کنیم.
وی با اشاره به موافقت وزارت راه و شهر سازی و بانک مسکن با این طرح خاطر نشان کرد: در انتظار پاسخ شورای پول و اعتبار هستیم و برخی از نمایندگان مجلسه هم پی گیر موضوع هستند.
مدیرعامل شرکت آزاد راه پردیس – تهران در ادامه اظهار داشت: در مسیرساخت ادامه آزاد راه چند دهنه پل و تونل هایی مشابه تونل های فعلی با عبور از کوه‌ها و دره ها ساخته خواهد شد.
غفوری گفت: در ادامه ساخت آزاد راه ، تعریض مسیر جاده ای پلور به سمت آمل نیز توسط وزارت راه و شهر سازی در دست اقدام است.
وی ضمن تشکر ویژه از عیسی کلانتری رئیس اداره محیط زیست کشور، امیراله حقیقی، فرماندار شهرستان پردیس، نویدعباسی،معاون عمرانی فرماندار و عزیز میکائلی رئیس اداره محیط زیست شهرستان پردیس گفت: با مساعدت مسولین یاد شده مجوز ساخت یک مجتمع خدماتی و رفاهی با بهترین امکانات برای مسافران در کیلومتر ۱۵ این اتوبان صادر شده و رانندگان دو جاده قدیم و آزاد راه به این مجتمع دسترسی خواهند داشت.
مدیر عامل شرکت آزاد راه پردیس – تهران گفت: به منظور رفاه کارکنان این شرکت ، ساختمان اداری آزاد راه از جاده مخصوص به محل عوارضی منتقل شده است.
غفوری با اشاره به بهسازی وضعیت روشنایی آزاد راه اظهار داشت: پروژه روشنایی آزاد راه مطالبه بسیاری از شهروندان است، پس از رفع مشکل دو قرار داد مشارکت با مساعدت علیرضا آقاجری دادستان شهرستان پردیس، ساماندهی بیلبوردها و روشنایی آزاد راه را در دست اقدام داریم.
وی تصریح کرد: بخشی از اقلام، تجهیزات و فونداسیون آماده خریداری شده و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ، طی ۴ ماه کاری در سه مرحله روشنایی آزاد راه در ۲۳ کیلومتر تامین خواهد شد.
مدیر عامل شرکت آزاد راه تهران- پردیس گفت : به منظور نشاط افزایی در ایام عید نوروز استندهای خوش آمدگویی به مسافران تهیه و استقبال از مسافران با گل بخش دیگری از برنامه های ستاد استقبال از مسافران نوروزی این شرکت است.
غفوری گفت: با توجه به توقف مسافران نورزوی در این عوارضی؛ نمازخانه، سرویس های بهداشتی و روشویی ها بهسازی و آماده بهره برداری هستند.
شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/۹۴۴۱/۱۱۰۹//۶۱۳۹
انتهای پیام /*