تامین اعتبار مسکن مهر

رئیس سازمان برنامه و بودجه بارها وعده کمک به تکمیل زیرساخت واحدهای مسکن مهر را داده ولی اتفاقی نیفتاده است و گزارش‌ها نیز حاکی است معاون‌اول رئیس‌جمهور بارها برای تأمین اعتبار مسکن مهر به این سازمان نامه نوشته است.

از اولین نشست و جلسه برای تکمیل و تامین خدمات زیربنایی مسکن مهر که در اواسط شهریور ماه سال ۹۳ برگزار شده بود حدود دو سال می گذرد .

در این جلسه که برای تأمین خدمات زیربنایی مسکن مهر با حضور مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو، نوبخت در سمت معاون رئیس جمهور در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و سایر مسئولان ارشد وزارتخانه ها قول داد تا ۷۰۰ میلیارد تومان را دولت و ۳۰۰ میلیارد تومان را وزارت نیرو برای تأمین خدمات زیربنایی مسکن مهر تا پایان شهریور همان سال تقبل کنند اما نه این مبالغ و نه سایر وعده ها از سوی دولتی ها عملی نشد.

نوبخت معاون وقت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور طی نامه‌ای به شماره ۴۰۹۰۴۲۲۴ به وزارت نیرو ابلاغ کرد تا از محل حق انشعابات ۳۰۰ میلیارد تومان بابت احداث شبکه آب، برق و فاضلاب مسکن مهر پرداخت کند.

بنابراین گزارش، وعده‌های داده شده در حضور معاون اول رئیس جمهور با گذشت ماه ها به فراموشی سپرده شد تا اینکه نوبخت وعده دیگری برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در شهر پردیس داد.

وعده جدید نوبخت با سمت جدید رئیس سازمان برنامه و بودجه دادن ۱۳۰ میلیارد تومان به شهر پردیس برای تکمیل واحدهای مسکن مهر این شهر است.موضوعی که غفوری مدیر عامل شهر پردیس در اواخر شهریور ماه امسال به آن اذعان کرد.

غفوری در این خصوص گفته بود: تمام دستگاه های خدمات رسان و شخص نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور وعده داده بود ۱۳۰ میلیارد تومان به تکمیل واحدهای مسکن مهر کمک خواهد کرد اما هنوز یک ریال هم پرداخت نشده است.

وی با تأکید بر اینکه فصل کاری در حال اتمام است و باید زودتر منابع مالی وعده داده شده اختصاص یابد تا بتوان سرعت کار را بالا برد گفت: اگر متقاضیان مسکن مهر به موقع آورده خود را تکمیل کنند در تمام فازهای شهر جدید پردیس افتتاح خواهیم داشت.

برچسب‌ها: فروش فاز ۱۱, قیمت فاز ۱۱, قیمت فاز ۸, مسکن مهر پردیس, قیمت مسکن مهر فاز ۱۱