تخریب بخش کوچکی از فاز۹مسکن مهر پردیس

در حالی اواخر اسفندماه سال گذشته ۲۰۰ واحد مسکن مهر فاز ۹ قدیم پردیس پس از سال‌ها افتتاح شد که تعدادی از واحدهای این فاز به دلایل نامعلوم تخریب شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با آن‌که پروژه‌های مسکن مهر فاز ۹ قدیم پردیس سال‌هاست که ساخته شده اما به دلایلی از جمله اجرای نامناسب دیوار حائل قابل واگذاری به متقاضیان طرح مذکور نبوده است.

دیوار حائل مورد نظر در دوره یکی از مدیران گذشته شرکت عمران پردیس ساخته شده که با توجه به اظهارات برخی کارشناسان به نظر می‌رسد اجرای آن چندان با مطالعه انجام نشده است. یکی از مسائل و موانع مدیران کنونی شرکت عمران پردیس در افتتاح و تحویل واحدهای فاز ۹ قدیم به متقاضیان همین دیوار حائل است که گفته می‌شود برای حل این مشکل مشاور مجربی در حال کار روی ضعف دیوارهای حائل است.
به هر حال با وجود آن‌که در روزهای پایانی سال گذشته ۲۰۰ واحد مسکن مهر فاز ۹ قدیم پس از سال‌ها افتتاح شد که تعدادی از واحدهای این فاز به دلایل نامعلومی تخریب شده است. در فیلمی که در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفته تعدادی از واحدهای یکی از بلوک مسکن مهر تخریب شده است. مشخص نیست دلیل تخریب این واحدها عامل طبیعی بوده یا انسانی. اما مسئله حائز اهمیت بی اطلاعی مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه در رابطه با تخریب این واحدهاست.

لازم به ذکر است که سال‌هاست پیمانکار این واحدها بابت نگهبانی و خدمات مربوطه از شرکت عمران (حساب متقاضیان) مبالغی را دریافت می‌کنند.

تاریخ خبر:۱۶فروردین۹۵
منبع:تسنیم