ظرفیت ثبت نام مسکن ملی در شهر جدید پردیس تکمیل شد

«پروانه اصلانی» روز شنبه در مراسم آغاز ثبت نام مسکن ملی برای  استان‌های تهران، قزوین و البرز که در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، از ساخت ٧٠ هزار واحد مسکن ملی برای شهر تهران خبر داد و گفت: ٢٠ درصد طرح اقدام ملی برای شهر تهران اختصاص یافت.

وی گفت: تا ساعت ١١ امروز (سی ام آذرماه) بیش از ٢٢ هزار و ٢١٣ نفر در استان تهران ثبت نام کردند که ظرفیت ٦٧ هزار نفر برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: در نیم ساعت نخست ثبت نام ظرفیت ثبت نام در شهر پردیس تکمیل شد و اکنون ثبت نام در پرند، ایوانکی و هشتگرد ادامه دارد.

اصلانی گفت: اکنون در پرند ٧ هزار و ٢٢ نفر ثبت نام کردند و ظرفیت ٢٠ هزار نفر برای ثبت نام وجود دارد.

بر اساس اظهارات اصلانی از وضعیت ثبت نام مردم تهران در شهر جدید هشتگرد تا ساعت ١١ امروز، ٤ هزار و ٧٥٢ نفر در شهر هشتگرد ثبت نام کردند و ظرفیت ثبت نام در این شهر هشت هزار نفر است.

وی خبر داد که در شهر جدید ایوانکی تاکنون  ٩٠٣ نفر ثبت نام کردند و ظرفیت ثبت نام در این شهر ١٥ هزار  نفر است.

مدیرکل دفتر اقتصاد و برنامه ریزی مسکن وزارت راه خبر داد که در استان البرز نیز ٢ هزار و ٦٩٠ نفر تاکنون ثبت نام کردند و در استان قروین ثبت نام‌ها به رقم یک هزار و ٥٨٨ نفر رسیده است.

وی خبر داد که  ثبت نام از مردم در شهر تهران به مرحله دوم خواهد رسید و گفت: بعد از پالایش اطلاعات ثبت نام کنندگان، مجددا برای ثبت نام در شهر پردیس، پرند، هشتگرد و ایوانکی سامانه باز خواهد شد.