پاکسازی شهر پردیس با ۳ هزار لیتر مواد ضد عفونی‌کننده

تهران- ایرنا- شهردار پردیس گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، معابر و سطوح عمومی شهر با استفاده از ۳ هزار لیتر مواد ضد عفونی‌کننده توسط آتش نشانان ضد عفونی و پاکسازی شده است.

کوروش گلریز روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به منظور پیشگیری، جلوگیری و سالم سازی فضای شهری با به کارگیری ۱۵ دستگاه مه‌ساز فوگر طرح جهادی ضد عفونی اماکن عمومی شهر پردیس طی ماههای گذشته در دست اقدام و اجرا است.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت شهروندان، خاطر نشان کرد: یک دستگاه خودروی ویژه آتش نشانی فوگر نیز برای مواقع ضروری خریداری شده است.

شهردار پردیس ضمن تقدیر از عملکرد واحد خدمات شهری و آتش نشانان شهر پردیس اظهار داشت: ضد عفونی بوستان‌ها، مرکزشبکه بهداشت و درمان، ساختمان فرمانداری، درمانگاه مهرجرد، مراکز نظامی و انتظامی، مخابرات، فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر توسط آتش نشانان ضد عفونی شده است.

گلریز با بیان اهمیت ضد عفونی نانوایی‌های شهر پردیس برای تحویل نان سالم به شهروندان گفت: طرح ضد عفونی ۵۶ نانوایی در فازهای یک، دو، سه، چهار، هشت، یازده  پردیس و روستاهای باغکمش، گلدره، خرمدشت، اصطلک و سیاهسنگ طی چند روز متوالی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت ورورد شهروندان به بوستان‌ها، اظهار داشت: در راستا قطع زنجیره بیماری کرونا و تضمین سلامت شهروندان بنرهای اطلاع رسانی با موضوع در خانه ماندن شهروندان در سطح شهرنصب شده است.

شهردار پردیس گفت: آتش نشانان در چند شیفت کاری روزانه و شبانه، معابر عمومی شهر را ضد عفونی می‌کنند که زحمات آنها قابل تقدیر است و به شهروندان توصیه می‌شود که با خروج از منازل زحمات شبانه روزی آنها را به هدر ندهند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار  دارد.